چگونه ویزای دبی را دریافت کنیم؟

امروزه هیچ کسی را پیدا نمی‌کنید که سفر به دبی جزء برنامه‌های مسافرتی آینده او نباشد. آب و هوای عالی، معماری مدرن، هتل‌های شیک، تفریحات و سواحل و موقعیت عالی این شهر آن را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد توریسیتی دنیا تبدیل کرده است. دبی علاوه بر اینکه به عروس خلیج فارس شهرت دارد، بیستمین شهر لوکس دنیا می‌باشد. تور دبی ارزان در بین ایرانیان محبوبیت زیادی دارد و بسیاری از ایرانیان سالانه برای تفریحات خود سفر به دبی را در اولویت قرار می‌دهند.

آژانس مسافرتی گلبرگ سیر تور دبی را هم به صورت هوایی و هم دریایی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به بودجه‌ای که به این سفر اختصاص می‌دهید، روش سفر خود را انتخاب کنید. البته بهترین انتخاب از نظر ما سفر با هواپیما می‌باشد، اما بازهم بسته به شرایط شما می‌باشد. برای آگاهی از آخرین قیمت‌های مربوط به سفر دریایی و هوایی به دبی و همچنین قیمت تورها به سایت آژانس مسافتری گلبرگ سیر مراجعه کنید.

خوشبختانه گلبرگ سیر تنوع بالایی را در بین تورهای مختلف دبی برای شما فراهم کرده است و خدمات نسبت به هر یک از پکیج‌ها متفاوت می‌باشد؛ اما بصورت کلی و خلاصه می‌توان خدمات گلبرگ سیر را شامل موارد زیر کرد:

  • دریافت ویزا
  • بلیط هوایی یا دریایی
  • انتخاب هتل از بین هتل‌های 3، 4 یا 5 ستاره
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه
  • راهنمای محلی
  • تور لیدر دو زبانه

چگونه ویزای دبی را دریافت کنیم؟

اگر تنها قصد دارید به قصد گردش به دبی سفر کنید، باید ویزای توریستی دبی را داشته باشید؛ این مورد خصوصا برای افرادی است که به دنبال تور لحظه آخری دبی می‌باشند. البته توجه داشته باشید که شهروندان همه کشورها برای ورود به دبی ملزم به داشتن ویزا نیستند، بلکه شهروندان کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا و ژاپن تا 30 روز بدون ویزا می‌توانند در این کشور حضور داشته باشند. اما اگر قصد سفر به دبی از تهران را دارید، باید ویزای دبی را دریافت کنید.

همچنین ویزای توریستی دبی نسبت به ویزای سایر کشورها متنوع‌تر می‌باشد. برای مثال، ویزای توریستی عادی و سرویس دبی برای کسانی است که قصد اقامت زیر 15 روز و 15 روزه دارند و اگر که تور دبی را خریده باشید، ویزای شما از این نوع خواهد بود. ویزای یک ماهه دبی مخصوص کسانی است که قصد اقامت یک ماهه را دارند، همچنین اگر قصد ورود و خروج برای چندین مرتبه را دارند، باید این ویزا را از نوع مولتی دریافت کنند. آخرین نوع ویزای توریستی ویزای سه ماهه دبی می‌باشد که اگر بازهم نیاز به ورود و خروج مجدد در این 90 روز داشته باشید، باید ویزا را از نوع مولتی یا همان چندبار ورود بگیرید.

قیمت تور دبی

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر، دبی از لحاظ گردشگری و توریستی پیشرفت بسیاری داشته و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان شده، حساسیت قیمت‌های مربوط به این تور نیز نسبت به قیمت دلار بیشتر شده است. ایرانی‌های بسیاری سالانه به دبی سفر می‌کنند اما با بالا رفتن قیمت دلار، نوسانات قیمت تورهای دبی بیشتر شده است.

مطمئنا برای اینکه بتوانید به خوبی هزینه‌های سفر خود را کنترل کنید، باید بدانید که هزینه سفر به دبی از چه نظر تحت تاثیر قرار می‌گیرد، که این بیشتر بستگی به شرایط و انتخاب‌های خودتان دارد. شما باید انتخاب کنید که چه نوع سفری خواهید داشت؟ ارزان، متوسط یا لوکس؟

بسیاری از افراد امروزه فکر می‌کنند که برای سفر به دبی باید بودجه بسیار زیادی داشت و افرادی که از لحاظ مالی در سطح متوسط جامعه هستند، قادر به خرید این تور نیستند؛ اما این تفکر کاملا اشتباه و بدون محاسبه است. شما در اوضاع گرانی و نوسانات قیمت هم نیز می‌توانید سفری به صرفه و ارزان به دبی داشته باشید.

درحال حاضر برای داشتن یک سفر ارزان به دبی، برای دو نفر هزینه در یک روز 114 دلار می‌باشد. برای داشتن یک سفر متوسط و اقتصادی، این هزینه برای هر نفر به 291 دلار در روز می‌رسد و برای داشتن یک سفر لوکس 778 دلار در روز برای هر نفر باید کنار گذاشته شود.

تور لحظه آخری دبی

آژانس‌های مسافرتی معتبر همیشه زمانی که ظرفیت تورها به میزان نصاب نرسیده باشد، آفرهای بسیار هیجان انگیزی را به شما ارائه می‌کنند که می‌تواند سفر بسیار کم هزینه‌ای را برای شما رقم بزند. البته توجه داشته باشید که برای رسیدن به تورهای لحظه آخری، حتما از لحاظ پاسپورت و ویزا نباید مشکلی داشته باشید و همچنین کاملا پیگیر و باخبر از آخرین تورهای لحظه آخری آژانس‌ها باشید.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود