همه چیز درباره اخذ ویزای ایتالیا

ایتالیا یک کشور ناب فرهنگی، تاریخی و توریستی در قاره اروپا است که جزء اتحادیه اروپا و عضو حوزه معتبر شنگن است و دريافت هر یک از انواع ویزای ایتالیا به منزله دریافت ویزای شینگن محسوب می‌شود. کشور ایتالیا در مرکزی مدیترانه و جنوبی ترین بخش قاره اروپا قرار گرفته و به عنوان بخشی از اروپای غربی محسوب می‌شود. پایتخت ایتالیا شهر زیبا و معروف رم است که بزرگترین شهر این کشور است. ایتالیا از کشورهای قاره اروپاست که بسیار دیدنی و جذاب است این کشور بر روی نقشه مانند چکمه می باشد به همین دلیل به کشور چکمه ای مشهور شده است. ونیز یکی دیگر از شهرهای دیدنی و جذاب ایتالیا است. ونیز به عنوان الماسی بر شهرهای روی آب می باشد که درخشش این شهر به قدری است که تعداد زیادی از گردشگران هر سال وارد این کشور می شوند اگر مشتاق به دریافت ویزای توریستی ایتالیا هستید بدانید که بهترین سفر به کشور ایتالیا عید نوروز و فصل بهار یا فصل پاییز است که با آب وهوای متنوع، دمای متعادل بهترین زمان سفر برای شما می باشد.

اخذ ویزای ایتالیا مخصوص سفرهای تفریحی کوتاه مدت یا دیدار با اعضای خانواده و بستگان است اگر تصمیم به تحصیل یا کار در ایتالیا دارید این ویزای ایتالیا مناسب نیست و باید ویزای تحصیلی یا ویزای کار اقدام کنید. اعتبار ویزا بستگی به تصمیم سفارت ایتالیا و نوع درخواست شما دارد پس از صدور ویزای ایتالیا سفارت برچسب ویزا را در گذرنامه قرار می دهد این برچسب شامل تمام اطلاعات ویزای مانند تاریخ اعتبار و میزان دفعاتی که با آن به ایتالیا سفر میکنید است.

استفاده از مشاوره و راهنمایی

در کنار تمامی مطالبی که در این مقاله و دیگر مقالات می‌توانید در صفحه وب کسب کنید، به شما پیشنهاد می‌شود که حتما از مشاوره و راهنمایی کارشناسان خبره و مجرب استفاده کنید تا بصورت سریع‌تر و البته بدون اینکه در دام اشتباهات تکراری بیفتید، اقدام به دریافت ویزای خود نمائید. همراهی یک فرد با تجربه که از تمامی جزئیات آگاه است، به شما کمک می‌کند بدون اشتباه و دریافت ریجکتی، در سریع ترین زمان ممکن به دریافت ویزای خود برسید و اشتباهات مبتدی را پشت سر گذشته و در همان مرحله اول تمامی جزئیات لازم برای دریافت ویزا را رعایت نمائید. پیشنهاد ما انتخاب خدمات ویژه ایرانیکا می‌باشد که با کادر مجرب به شما در این مسیر کمک می‌کند.

انواع ویزای ایتالیا

ویزای توریستی

ویزای ترانزیت

ویزای دانشجویی

ویزای کاری

ویزای سرمایه‌گذاری

ویزای پزشکی

کشور ایتالیا هم یکی از کشورهای حوزه شنگن است  و ویزای شنگن را در چهار نوع مانند C, B, A و D صادر می کنند. ویزای نوع B و A ویزای ترانزیت است، ویزای C توریستی ایتالیا و ویزای D ویزای ملی ایتالیا گفته می شود.

مدارکمورد نیاز ویزای ایتالیا

فرم درخواست ویزای ایتالیا

گذرنامه فعلی و کلیه گذرنامه های قبلی

دو قطعه عکس

رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل

ارائه دعوت نامه

گردش حساب بانکی یا تمکن مالی

بیمه مسافرتی

اصل و ترجمه سند ازدواج در صورت که متاهل باشید

گواهی اشتغال به کار یا گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویی یا پزشکی

برای گرفتن ویزای ایتالیا تنها شرطی که برای اخذ ویزای ایتالیا دارد تمکن مالی و گردش حساب شما است که منظور از گردش حساب تعداد تراکنشات حساب متقاضی می باشد.

هزینه ویزای ایتالیا

هزینه ویزای ایتالیا بسته به نوع درخواستی و مدت زمان سفر شما بستگی دارد برای مثال هزینه ای که سفارت از شما برای درخواست ویزا با اهداف توریستی، تجاری، درمانی، تحصیلی و غیره… دریافت می کند متفاوت است. برای اینکه ویزای ایتالیا را دریافت کنید مدت زمانی باید بگذرد این زمان بین دو یا سه هفته است پس از این سفارت پاسخ خود را به شما ابلاغ می کند.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود