تور لحظه آخری و ارزان مشهد

برای آن دسته از کسانی که دوست دارند سفرهای داخلی لذت‌بخشی را در ایام نوروز تجربه کنند، مانند همیشه مشهد مقدس یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها بوده است. سپری کردن لحظات پایانی سال 1401 درکنار جوار مقدس امام رضا (ع) و همچنین صدها جاذبه گردشگری و توریستی در این شهر بزرگ و زیبا می‌تواند خاطرات به یاد ماندنی را از نوروز امسال برایتان ثبت کند. برای آن دسته از کسانی که همیشه بصورت انفرادی به این شهر زیبا سفر می‌کنند، تجربه سفر با یک تور بسیار جذاب و متنوع می‌تواند برای اولین بار بسیار جذاب باشد. آژانس مسافرتی سفریار تمامی هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای بالا بردن سطح کیفیت سفر شما تدارک می‌بیند و همچنین اجازه نمی‌دهد که شما در مدت اقامتتان در مشهد هیچ یک از جاذبه‌های گردشگری مهم را از دست بدهید. تور مشهد نوروز 1402 مخصوص کسانی است که می‌خواهند اینبار سفری متفاوت و بیاد ماندنی را به شهر مشهد مقدس داشته باشند.

قیمت تور مشهد

قیمت تور مشهد در ایام نوروز به دلیل افزایش جمعیت مسافران در این شهر، در بهترین حالت تا دو برابر افزایش می‌یابد. این مورد به دلیل بالا رفتن قیمت هتل‌ها و کم شدن تعداد اتاق‌های خالی آن‌ها می‌باشد. همچنین باید مواردی همچون وعده‌های غذایی و سوغاتی‌های متعددی که می‌خواهید خریداری کنید را در کنار هزینه‌های خود در نظر بگیرید که در این ایام افزایش قیمت را شامل می‌شوند.

با توجه به مواردی همچون نوع ایرلاین، نوع هتل محل اقامت، وعده‌های غذایی، تعداد روزهای اقامت و … می‌توانید هزینه‌های خود را در این ایام کاهش داده و همچنین در انتخاب تورها دقت بیشتری داشته باشید؛ زیرا تورها معمولا براساس همین مولفه‌ها دسته بندی خواهند شد.

توجه داشته باشید که در ایام نوروز هتل‌های مشهد برای کمتر از 3 شب رزرو نمی‌شوند و حتما باید بالای 3 شب را بمانید. به صرفه‌ترین پیشنهاد برای انتخاب تعداد روزهای اقامت در مشهد، 4 شب می‌باشد. هتل‌هایی که معمولا به حرک نزدیک هستند و فاصله کمی تا حرم  دارند، قیمت بیشتری دارند و هتل‌هایی که در بخش حومه شهر قرار می‌گیرند از قیمت معتدل‌تری برخوردار هستند.

بهترین زمان خرید تورهای مشهد اسفند ماه می‌باشد و توجه کنید که در خارج از این محدوده زمانی قادر نخواهید بود تور مناسبی برای ایام عید نوروز پیدا کنید.

تور لحظه آخری و ارزان مشهد

ایام نوروز هرچند یکی از گران‌ترین بازه‌های زمانی برای سفر به مشهد می‌باشد، اما از جمله زمان‌هایی است که تورهای لحظه آخری به کارتان می‌آیند و به شدت می‌توانند در کاهش هزینه‌هایتان به شما کمک کنند. در بسیاری از زمان‌هایی که ظرفیت تورها به حد نصاب مورد نظر نمی‌رسند، آژانس‌های مسافرتی آفرهای بسیار شگفت انگیزی را به شما ارائه می‌دهند که گاها تا 70 درصد تخفیف می‌رسد.

همچنین آژانس مسافرتی سفریار با توجه به نیاز اکثر مشتریان، تور ارزان مشهد برای نوروز را برای آن دسته از مخاطبینی که قصد داشتن سفر کم هزینه و اقتصادی را دارند در نظر می‌گیرد. البته توجه داشته باشید که این تورها از کیفیت مناسب و خدمات ویژه برخوردار هستند و کم هزینه بودن آن‌ها به معنای بی‌توجهی به کیفیت خدمات نمی‌باشد

 

آب و هوای مشهد در نوروز 1402

دلیل شلوغ بودن شهر مشهد در فصل بهار، تنها مناسبت عید نوروز نمی‌باشد، بلکه آب و هوای این شهر نیز در این ایام در بهترین حالت ممکن قرار دارد. هوای شهر مشهد در این فصل بسیار مناسب و مطبوع است و از تعادل نسبی برخوردار است. در این بازه زمانی هوا معتدل می‌باشد و همین باعث می‌شود که هوای دلچسبی برای سفر کردن باشد. همچنین اگر شلوغی و پرتوریست بودن آن‌جا را در این بازه زمانی دوست ندارید، به شما پیشنهاد می‎کنیم که بعد از عید و در ماه‌های دیگر فصل بهار به این شهر سفر نمائید.

 

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود