سیاسی

معیار عجیب صداوسیما برای مخاطب‌سازی؛ دیدن لازم نیست، 15 دقیقه کانال‌ها را رد کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن شاکری‌نژاد، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما، درباره معیار سنجش مخاطبان تلویزیون توضیح داد: «در آمارها هر کسی که ۱۵ دقیقه در روز شبکه‌های مختلف صداوسیما را نگاه کند ـ حتی اگر فقط از آن‌ها رد بشود ـ مخاطب محسوب می‌شود.»

به روایت فرهیختگان، او افزود: «معیار این است که فرد ۱۵ دقیقه در هفته برنامه‌های تلویزیون را ببیند. حتی لازم نیست این ۱۵ دقیقه صرف دیدن یک برنامه مشخص شود؛ اگر فرد شبکه‌های مختلف را ببیند و مجموع زمان تماشای او به ۱۵ دقیقه برسد، در زمره مخاطبان قرار می‌گیرد.»

31216

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دکمه بازگشت به بالا